Ushqimet antistres qė mbajnė njė tru tė freskėt

Shko poshtė

default Ushqimet antistres qė mbajnė njė tru tė freskėt

Mesazh nga Musafir prej Sat Apr 26, 2008 9:19 am

Le tė kujtohemi se truri ėshtė plastik: pėr tė mirė dhe pėr tė keq. Nė qoftė se ai nuk stimulohet, mund ta humbasėsh. Me pak fjalė shterohen fuqitė dhe aftėsitė e tij. Qė nė moshė tė mesme, kur jemi ende tė shėndoshė, nuk mendojmė se pleqėria nuk ka lidhje me ne. Prandaj, duhet tė filloni tė merreni me gjimnastikėn tuaj fizike dhe mendore. Kujtesa ėshtė njė dritare pėr shėndetin e trurit tonė. Kur fillon tė marrė goditje le ta mbajmė tė gjallė trurin duke i stimuluar aftėsitė njohėse tė tij. Stresi ka rrjedhoja shumė negative mbi trurin. Le tė pėrpiqemi tė jemi tė qetė, pa kėrkuar “maksimalen” ndaj trupit dhe mendjes sonė.

Ndryshoni stilin e jetesės

Rutina dhe zakonet e pėrditshme e vėnė nė gjumė trurin, prandaj duhet kėrkuar variacion nė praktikėn e pėrditshme, duke futur ndonjė ndryshim tė vogėl nė jetėn tonė. Ėshtė mirė qė tė fillojmė me kohė njė hobi qė na pėlqen, do tė jetė e vėshtirė tė fillosh diēka tė tillė nė moshėn e tretė. Nė qoftė se nuk lexoni njė libėr sot, vėshtirė se do ta bėni kur tė keni “shumė kohė tė lirė”. Forca e mendjes varet nga ajo e trupit. S’duhet ta lejoni veten tė shėndosheni shumė, tė mos bėni njė jetė shumė statike dhe mundohuni tė praktikoni gjithmonė njė aktivitet tė matur fizik.

Evitoni ushqimin e gatshėm

Ushqimi i gatshėm nuk i bėn mirė trupit dhe as mendjes. Mbrohuni nga kėto ushqime duke pėrdorur njė dietė tė bazuar nė yndyra “tė mira” dhe me substanca antioksiduese, duke mos pėrdorur shumė pije alkoolike. Gjithashtu, izolimi shoqėror ėshtė njė faktor rreziku pėr tė moshuarit, sepse ėshtė e vėshtirė tė lidhėsh shoqėri nė moshėn e tretė. Prandaj, ruajini shoqėritė e vjetra.

Konsumoni sa mė shumė ujė

Pini shumė ujė, tė paktėn gjashtė gota nė ditė. Mundohuni tė shmangni konsumimin e tepėrt tė kafes, ose pėrdorini pak kafeinė. Edhe alkooli ėshtė i dėmshėm, por konsumimi i verės sė kuqe njė deri nė dy gota nė ditė ėshtė i dobishėm. Herė pas here ėshtė e kėshillueshme qė tė shmanget pėrdorimi i tepėrt i ujit, pasi do tė shkaktonte njė tepri lėngjesh nė organizėm.

Mos pėrdorni fast-food

Ushqimet e fastfood-ve nuk janė tė rrezikshme vetėm pėr mbipeshėn, por mund tė shkaktojnė edhe kancer. Sipas njė studimi amerikan, ushqimet e fastfood-ve mund tė shkaktojnė kancer nė 67 pėr qind tė rasteve. Pėr tė ulur kėtė rrezik mjekėt kėshillojnė qė njerėzit tė hanė ushqime tė fastfood-ve njė herė nė muaj.

Hani ushqime me antioksdiantė

Pėrdorni mė tepėr ushqime tė pasura me antioksidantė: fruta, fruta pylli, zarzavate, ēaj. Pėrdorini por mė rezerva ushqime qė pėrmbajnė tė tilla, si: margarina, vaji i lulediellit, vaji i misrit, patate tė skuqura etj. Perimet dhe frutat pėrmbajnė pėrbėrės natyralė tė papėrpunuar tė cilat i japin organizmit lėndėt e duhura ushqimore.

Konsumoni ushqime me Omega-3

Hani ushqime tė pasura me yndyra Omega-3, ose siē quhen ndryshe yndyra “tė mira”, qė kanė pėrqendrim tė lartė tė Omega-3, tė cilat janė: vaji i ullirit, vaji i linit, peshku: salmon, sardele, troftė, ton, arra etj. Dieta e pasur ushqimore pėrfshin jo vetėm frutat dhe perimet, por edhe mishin, peshkun, vezėn, fibrat, etj. pėr tė qenė njė dietė e pasur dhe e larmishme.

Pakėsoni ushqimet me Omega-6

Pakėsoni ato ushqime qė janė tė pasura me Omega-6 ose siē quhen ndryshe yndyra "tė kėqija", qė kanė pėrqendrim tė lartė tė Omega-6, ku hyjnė: mish qengji, gjalpi, djathėra tė yndyrshme, qumėsht i paskremuar, majoneza, etj. Disa ushqime tė pasura me yndyra, qoftė edhe ato tė pėrpunuara, mund tė ndikojnė nė rritjen e nivelit tė kolesterolit, tė quajtur kolesteroli i keq.

Zvogėloni sasinė e kripės

Zvogėloni sasinė e kripės, hani pak spec djegės dhe piperka tė yndyrshme. Po ashtu mundohuni edhe tė reduktoni sasinė e sheqerit tė pėrdorur. Konsumimi nė sasi tė mėdha i kripės dhe sheqerit do tė shoqėrohet me ērregullime nė organizmin tuaj. Sasia e lartė e sheqerit nė gjak do tė shkaktonte probleme me mėlēinė, tensionin e gjakut, diabet, etj.

Ndiqni njė dietė tė rregullt

Ndiqni njė dietė tė rregullt, mos u ndikoni nga stresi, duke pėrdorur shumė vakte qė “tė ngushėllojnė”. Nuk ėshtė e thėnė qė duhet tė hani vetėm tre vakte nė ditė. Pas njė dite tė lodhshme dhe stresuese trupi ka nevoje pėr energji. Lėngjet, vitaminat, disa ėmbėlsira mund t'iu bėjnė tė ndiheni mė energjikė. Pėrdorni ndonjėherė edhe njė integrator multivitaminoz.

Trup dhe mendje tė freskėt

Pėr tė mbajtur trupin dhe mendjen tė freskėt, gjatė viteve tė pleqėrisė, duhet tė ndiqni sa mė shpejt qė tė jetė e mundur njė stil jete tė pėrshtatshėm pėr tė ruajtur aftėsitė e trupit, pėr tė nxitur trurin dhe pėr tė ruajtur funksionet e mendjes. Pėr kėtė ėshtė i kėshillueshėm si aktiviteti fizik, ashtu edhe ai mendor: meditimi, bisedat e qeta, shėtitjet, etj.

Aktiviteti fizik dhe mendor

-Ndikon nė punėn e zemrės dhe sistemin kardiovaskular

-Qarkullimi i gjakut ulet nė organet e brendshme dhe rritet nė muskujt, mushkėritė dhe zemėr

-Gjatė stėrvitjes truri ēliron mė shumė norepinefrinė, qė ndikon nė gjendjen shpirtėrore duke ulur depresionin nervor

-Pėrmirėson qarkullimin e gjakut nė zemėr dhe veshka
-Stėrvitja nė vetvete e rrit temperaturėn e brendshme tė trupit

-Duhet tė pini lėngje pėr hidratuar trupin gjatė stėrvitjes

Musafir
Vizitor


Mbrapsht nė krye Shko poshtė

Mbrapsht nė krye


 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi